کیپاپ

آلبوم Born Like This ای بی سیکس (AB6IX)

گروه پسرونه ای بی سیکس (AB6IX) با نهمین مینی آلبوم خودشون با عنوان Born Like This، به کیپاپ برمیگردن! این آلبوم که شامل ۵ تا ترک شنیدنی و زیباست، یه آدم معمولی و زندگیش رو به تصویر میکشه. پسرای ای بی سیکس، توی این آلبوم میگن که اونا با یه سری ویژگی‌های ذاتی بدنیا اومدن که باعث شده این شکلی باشن و رفتار کنن. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از آلبوم Born Like This ای بی سیکس همراه شما هستیم.

نوشته های مشابه

توضیحاتی راجع به آلبوم Born Like This ای بی سیکس:

عکس‌های ای بی سیکس برای آلبوم Born Like This
عکس‌های ای بی سیکس برای آلبوم Born Like This

ای بی سیکس (AB6IX)، یه گروه پسرونه کره‌ایه که از سال ۲۰۱۹، زیر نظر کمپانی برند نیو میوزیک (Brand New Music) داره فعالیت میکنه‌. این گروه شامل ۴ عضو وونگ، دونگ هیون، ووجین و د هوی میشه. اونا از گروه‌های محبوب نسل ۴ کیپاپ هستن که طرفدارای خوب و خاص خودشون رو دارن.

معنی اسم این آلبوم، یعنی Born Like This چیه؟

عبارت Born Like This یعنی اینجوری متولد شدم یا بدنیا اومدم. پسرا توی این آلبوم درباره ویژگی‌های ذاتی که دارن صحبت میکنن و میگن که نمیتونن این ویژگی‌ها رو تغییر بدن چون باهاشون بدنیا اومدن. اونا به علاقه قوی درونیشون به پارتی کردن، خوش گذروندن و لذت بردن از زندگی اشاره میکنن و میگن که هیچوقت نمیتونن بیخیال این علاقه و میل زیادشون بشن. نمیدونم چرا یاد حرف جونگکوک بی‌تی‌اس که می‌گفت پارتی، پارتی، یهههه، افتادم😂🫠


آهنگ‌های آلبوم Born Like This ای بی سیکس (AB6IX):

آهنگ‌های آلبوم Born Like This ای بی سیکس
آهنگ‌های آلبوم Born Like This ای بی سیکس

آلبوم Born Like This ای بی سیکس شامل ۵ تا ترک جذاب و شنیدنیه که هرکدوم راجع به ویژگی‌هایی که پسرا باهاش متولد شدن، صحبت میکنه. اکثر آهنگ‌های این آلبوم توسط د هوی، عضو گروه ای بی سیکس نوشته شده.

۱. آهنگ In My Vein:

اولین آهنگ آلبوم Born Like This ای بی سیکس، آهنگ این مای وِین (In My Vein) هستش. متن این آهنگ با همکاری یکی از اعضای گروه ای بی سیکس، یعنی د هوی نوشته شده. عبارت In My Vein به معنای توی خونم یا توی وجودم هستش. پسرای ای بی سیکس توی این آهنگ میگن که خوش گذرونی و لذت بردن از زندگی ویژگی‌هاییه که توی خونشونه. پس نمیشه ازشون خواست که این رفتارا رو تموم کنن.

۲. آهنگ Nvked:

آهنگ Nvked، تایتل ترک آلبوم Born Like This ای بی سیکس هستش. متن این آهنگ هم با همکاری دوتا از اعضای گروه، یعنی ووجین و د هوی نوشته شده. پسرا توی این آهنگ از لذت بردن از زندگی میگن. اونا میگن بیخیال همه حرفا و انتقادات بشید و از زندگی تون لذت ببرید.

۳. آهنگ Forever Young:

سومین ترک این آلبوم، آهنگ Forever Young هستش که به معنای تاابد جوونه. متن این آهنگ هم با همکاری د هوی، عضو گروه ای بی سیکس نوشته شده. ای بی سیکس توی این آهنگ میگه که هیچوقت قرار نیست متوقف بشه و به اوج گرفتن و بالا رفتن از قله‌ها ادامه میده.

۴. آهنگ Hurt Me:

چهارمین ترک از آلبوم Born Like This ای بی سیکس، آهنگ Hurt Me یا بهم آسیب بزن هستش. این آهنگ با همکاری دوتا از اعضای گروه AB6IX، یعنی ووجین و دونگ هیون نوشته شده. پسرا توی این آهنگ از عشق زیاد و عمیق شون به معشوقه‌اشون میگن. اونا میگن که حتی اگه آسیب ببینن هم ایرادی نداره چون فقط میخوان که معشوقه‌اشون دوستشون داشته باشه.

۵. آهنگ Butterfly Effect:

آخرین ترک آلبوم، آهنگ Butterfly Effect هستش که به معنای اثر پروانه است. پروانه در واقع اینجا به معنای عشق زیاد و کراش داشتن روی کسیه. توی زبان انگلیسی، وقتی که یه نفر عاشق کسی میشه یا روش کراش داره، میگه که وقتی نزدیکشم حس میکنم کلی پروانه توی دلمه🥹😍 متن این آهنگ با همکاری یکی از اعضای گروه ای بی سیکس، یعنی وونگ نوشته شده. پسرا توی این آهنگ از عشقشون و حسشون بهش صحبت میکنن و باعث میشن که بفهمیم عشق چقدر زیباست!


اخبار مربوط به انتشار آلبوم Born Like This ای بی سیکس:

عکس‌های ای بی سیکس برای آلبوم Born Like This
عکس‌های ای بی سیکس برای آلبوم Born Like This

توی تاریخ ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴، مصادف با ۲ مهر ۱۴۰۳، گروه ای بی سیکس (AB6IX) تیزری رو منتشر کردن که خبر از انتشار نهمین مینی آلبوم اونها با عنوان Born Like This میداد.

این تیزر که یه اتاق تاریک و پر از پوسترهای جالب رو نشون میداد، از زندگی یه پسر نوجوون که عاشق جشن و لذت بردن از زندگیه، پرده برداری می‌کرد.

طرفدارای گروه ای بی سیکس، یعنی ای بی نیوها، با شنیدن خبر این کامبک خیلی خوشحال و هیجان زده شدن!


جزئیات آلبوم Born Like This ای بی سیکس و محتویات داخلش:

آلبوم Born Like This ای بی سیکس توی ۴ تا ورژن On, Off, Jewel و Poca موجوده. محتویات همه این نسخه‌ها یکیه و تنها تفاوت شون توی رنگ‌هاشونه. نسخه On آلبوم مشکی، نسخه Off قرمز، نسخه‌های Jewel سبز، صورتی، نارنجی و کرم و نسخه Poca نارنجی رنگه. آلبوم بطور رسمی، توی تاریخ ۱۰ اکتبر ۲۰۲۴ منتشر میشه.

محتویات آلبوم Born Like This ای بی سیکس:

آلبوم Born Like This ای بی سیکس
آلبوم Born Like This ای بی سیکس

– ۱ عدد سی دی (CD)

– ۱ پوستر کوچیک ویژه آلبوم

– ۲ تا فوتوکارت ویژه آلبوم

– ۱ فوتوبوک ۶۰ صفحه‌ای

– ۱ کاور ویژه آلبوم

– ۱ کارت پوستال

– ۱ فوتوکارت لایسنس دار ویژه آلبوم

– ۱ کارت بارکد دار (ویژه نسخه Poca آلبوم)

– ۲ تا پک استیکر (ویژه نسخه Poca و Jewel آلبوم)


ای بی نیوهای (AbNew) عزیز، نظرتون راجع به آلبوم Born Like This ای بی سیکس چیه؟ کدوم آهنگ این گروه رو تا حالا گوش کردید و دوست داشتید؟

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x