کیپاپ

نگاهی به حضور پرسروصدای جنی (Jennie) در هفته مد پاریس! + واکنش نژادپرستانه بازیگر آمریکایی به موهای بلوند جنی! + واکنش منفی نتیزن‌ها به رنگ موی جنی

جنی (Jennie)، عضو گروه دخترونه بلک پینک (Blackpink)، یکی از متفاوت ترین و پرحاشیه ترین حضورهای خودش توی فشن شوها رو توی هفته مد پاریس تجربه کرد! استایل و رنگ موی متفاوت جنی، باعث شد تا نتیزن‌ها کلی از استایلیست اون انتقاد کنن. واکنش نژادپرستانه بازیگر آمریکایی، مارگارت کوالی (Margaret Qualley) به موهای جنی هم خیلی وایرال شد و بلینک‌ها خواستار عذرخواهی درست و حسابی اون از جنی هستن. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از این خبر همراهتون هستیم.

عکس‌های جنی با موهای بلوند توی هفته مد پاریس
عکس‌های جنی با موهای بلوند توی هفته مد پاریس

توی تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۴، مصادف با ۱۰ مهر ۱۴۰۳، جنی به عنوان سفیر جهانی برند شنل، توی هفته مد پاریس شرکت کرد. اون با موهای بلوند و لباسی آبی رنگ، متفاوت ترین چهره خودش توی شوها رو به نمایش گذاشت.

نوشته های مشابه

رنگ موی بلوند جنی، واکنش‌های مثبت و منفی زیادی رو دریافت کرد که مهمترین اونها، واکنش نژادپرستانه مارگارت کوالی، بازیگر معروف آمریکایی بود. اون به موهای جنی دست میزنه و ازش میپرسه که آیا موهات مال خودته؟ جنی هم میگه نه و مارگارت در جواب میگه که خیلی واقعی بنظر می‌رسید!

این کار مارگارت باعث شد تا نتیزن‌ها اون رو یه نژادپرست بدونن چون پرسیدن راجع به موهای بلوند یه نفر، بخصوص که یه آسیایی باشه، طعنه زدن به نژاد آسیایی هاست. حالا کمپینی شکل گرفته که میگه مارگارت باید از جنی درست و حسابی عذرخواهی کنه چون کارش خیلی زشت و بی‌ادبانه بود.

عکس‌های جنی با موهای بلوند توی هفته مد پاریس
عکس‌های جنی با موهای بلوند توی هفته مد پاریس

از طرفی، خیلی از نتیزن‌ها از رنگ موی بلوند جنی خوششون نیومده بود و باور داشتن که چهر‌ه‌اش رو خراب کرده. اونا حسابی از دست استایلیست جنی عصبانی بودن و کامنت‌هاشون بصورت زیر بود:

جنی با موهای مشکی خیلی جذاب تر و زیباتره. چرا باهاش اینکارو کردن؟!

بلوند و آبی روشن، رنگ‌هایی هستن که اصلا به جنی نمیان و زیباییش رو میگیرن.

هیچ چیز از استایلش، از سر تا پا، خوب نیست و بهش نمیاد!

این رنگ مو، حتی واکنش منفی منتقدان استایل رو هم برانگیخت و باعث شد تا بگن که انتخاب جنی برای این فشن شو، خیلی غیر حرفه‌ای و نامناسب بوده!


بلینک‌ها نظر شما راجع به این استایل و رنگ موی جنی چیه؟ بنظرتون جنی با موی مشکی قشنگتره یا بلوند؟

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x