کیپاپ

آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور (BoyNextDoor)

گروه پسرونه بوی نکست دور (BoyNextDoor) با سومین مینی آلبوم خودشون با عنوان ۹۹: ۱۹ به صنعت کیپاپ برمیگردن! این آلبوم که شامل ۷ تا ترک جذاب و شنیدنیه، دنیای پر از هیجان یه نوجوون رو به تصویر میکشه. نوجوونی که دلش میخواد تا از فرصت کمی که داره، نهایت لذت رو ببره و دور دنیا بگرده. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور همراه شما هستیم.

نوشته های مشابه
عکس‌های بوی نکست دور برای آلبوم 99: 19
عکس‌های بوی نکست دور برای آلبوم ۹۹: ۱۹

توضیحاتی راجع به آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور:

بوی نکست دور (BoyNextDoor)، یه گروه پسرونه کره‌ایه که از سال ۲۰۲۳، زیر نظر کمپانی کوز اینترتینمت (Koz Entertainment) فعالیت میکنه. این گروه شامل ۶ عضو سونگهو، ریوو، جه هیون، ته سان، لی هان و وون هاک هستش. این گروه توی همین مدت کم فعالیتشون، حسابی سروصدا به پا کردن و معروف شدن.

شاید برای شما هم سواله که معنی اسم آلبوم ۹۹: ۱۹ چیه؟

اعضا توی این آلبوم درباره لحظات پایانی ۱۹ سالگیشون صحبت میکنن و از استرس و هیجانی که واسه ورود به ۲۰ سالگیشون دارن، میگن. اونا میگن که هر لحظه دارن به پایان ۱۹ سالگیشون نزدیک میشن و این یعنی باید رفتارهای عاقلانه و بالغانه تری هم داشته باشن. توی هرکدوم از آهنگ‌های آلبوم ۹۹: ۱۹، پسرا یه سری از خاطرات، احساسات و اتفاقات ۱۹ سالگیشون رو تعریف و بررسی میکنن و از نگرانی ها و دغدغه‌هاشون واسه آینده‌ و ۲۰ سالگیشون میگن.

راستی شما چند سالتونه؟😅


آهنگ‌های آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور:

آهنگ‌های آلبوم 99: 19 بوی نکست دور
آهنگ‌های آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور

آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور شامل ۷ تا ترک شنیدنیه که هرکدوم احساسات و اتفاقات یه جوون ۱۹ ساله‌ای رو که بزودی ۲۰ ساله میشه، به تصویر میکشه. اکثر آهنگ‌های این آلبوم توسط ۳ تا از اعضای گروه بوی نکست دور، یعنی جه هیون، ته سان و وون هاک نوشته شدن.

۱. آهنگ Dangerous:

اولین آهنگ آلبوم ۹۹: ۱۹، آهنگ دنجرس (Dangerous) بوی نکست دور هستش که توی تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۴ منتشر شد. متن این آهنگ با همکاری ۳ عضو گروه، یعنی ته سان، جه هیون و وون هاک نوشته شده. کلمه Dangerous به معنای خطرناکه. پسرا توی این آهنگ از شب گردی ها و شیطنت های ۱۹ سالگیشون میگن و اینکه تلاش میکنن تا گیر پدر و مادرشون نیفتن، وگرنه حسابی بخاطر این کاراشون تنبیه میشن.

۲. آهنگ Gonna Be A Rock:

دومین آهنگ این آلبوم، آهنگ گانا بی اِ راک (Gonna Be A Rock) هستش. متن این آهنگ هم با همکاری ته سان، وون هاک و جه هیون نوشته شده. پسرا توی این آهنگ میگن که دلشون میخواد دنیا رو با صداشون تکون بدن و از دنیا انتقام بی‌توجهی هاش رو بگیرن. عبارت Gonna Be A Rock به معنای قراره یه صدای بزرگ و قوی توی دنیا بشم، هستش.

۳. آهنگ Skit:

سومین آهنگ آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور، آهنگ اِسکیت (Skit) هستش. کلمه Skit به معنای نمایش کوتاهه و توی موسیقی، به آهنگ‌هایی میگن که حالت پیام بازرگانی دارن و بین ترک‌های آلبوم یه استراحتی به مخاطب میدن. اما این ترک یه آهنگ شاد دیسکو پاپه که شما رو به دهه‌های ۸۰ ۹۰ میلادی میبره.

۴. آهنگ Nice Guy:

آهنگ نایس گای (Nice Guy)، تایتل ترک این آلبومه که توسط ته سان، وون هاک و جه هیون نوشته شده. عبارت Nice Guy به معنای پسر جذاب و مهربونه. پسرای بوی نکست دور توی این آهنگ درباره جذابیت هاشون صحبت میکنن و از معشوقه‌اشون میپرسن که آیا عاشقش شده یا نه.

۵. آهنگ ۲۰:

پنجمین آهنگ آلبوم ۹۹: ۱۹، آهنگ ۲۰ هستش که توسط وون هاک، ته سان و جه هیون نوشته شده. همونطور که از اسم آهنگ مشخصه، پسرا توی این ترک درباره ورودشون به سن ۲۰ سالگی صحبت میکنن و از دغدغه‌ها، احساسات و تجربیات شون میگن.

۶. آهنگ Call Me:

آهنگ کال می (Call Me) ششمین ترک این آلبومه که با همکاری سه عضو گروه، یعنی ته سان، جه هیون و وون هاک نوشته شده. عبارت Call Me به معنای منو صدا بزن، هستش. پسرا توی این آهنگ از تجربه بد عشقی که داشتن و نفرت شون میگن.

۷. آهنگ Nice Guy (English Ver):

آخرین ترک آلبوم ۹۹: ۱۹، ورژن انگلیسی آهنگ نایس گای هستش. پسرا بخاطر طرفدارای انگلیسی زبون شون این آهنگ رو منتشر کردن و با این کار، توجه و اهمیتشون رو به اونا نشون دادن.


اخبار مربوط به انتشار آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور:

عکس‌های بوی نکست دور برای آلبوم 99: 19
عکس‌های بوی نکست دور برای آلبوم ۹۹: ۱۹

توی تاریخ ۱۲ آگوست ۲۰۲۴، مصادف با ۲۲ مرداد ۱۴۰۳، کمپانی کوز اینترتینمت (Koz Entertainment) تیزری رو منتشر کرد که خبر از انتشار آلبوم جدید گروه بوی نکست دور با عنوان ۹۹: ۱۹ می‌داد.

توی این تیزر تلفن همراهی رو می‌بینید که در حال شمردن زمان باقی مونده است و اعضا با سرعت دارن میدون و بعد اون تلفن رو برمیدارن.

این تیزر و خبر باعث خوشحالی طرفدارای گروه بوی نکست دور، یعنی وان دورها (OneDoor) شد و حسابی هیجان زده‌اشون کرد.


جزئیات آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور و محتویات داخلش:

آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور توی ۳ تا نسخه Nice، Dangerous و Twenty موجوده. محتویات این آلبوم‌ها یکیه و تنها تفاوت شون توی رنگشونه. نسخه Nice آلبوم صورتی رنگ، نسخه Dangerous آبی تیره و نسخه Twenty آبی روشنه. آلبوم ۹۹: ۱۹ بطور رسمی، توی تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ منتشر میشه.

محتویات آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور:

آلبوم 99: 19 بوی نکست دور
آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور

– ۱ عدد سی دی (CD)

– ۱ جعبه بیرونی ویژه آلبوم

– ۲ تا فوتوکارت ویژه آلبوم

– ۱ فرم درخواست کار ویژه آلبوم با تصویر یکی از اعضا

– ۱ فوتوبوک ۹۶ صفحه‌ای

– ۱ عکس پرینت شده ویژه آلبوم

– ۱ کتابچه متن‌های آهنگ‌های ویژه آلبوم

– ۱ کارت شناسایی کارمندا ویژه آلبوم

– ۱ کاور ویژه سی دی (CD)


وان دورهای (OneDoor) عزیز، نظرتون راجع به آلبوم ۹۹: ۱۹ بوی نکست دور چیه؟ کدوم آهنگ این آلبوم رو بیشتر دوست داشتید؟

مثل همیشه منتظر نظرات شنیدنی و جالبتون هستیم ^-^

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x