کیپاپ

مستند I Am Still جونگکوک (Jungkook) بی تی اس (BTS)

جونگکوک (Jungkook)، مکنه معروف و دوست داشتنی گروه بی‌تی‌اس (BTS)، اولین مستند خودش رو از مسیر سولوش منتشر کرد. این مستند که با عنوان جونگکوک: آی اَم استیل (Jungkook: I Am Still) هستش، قراره توی تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴، مصادف با ۲۸ شهریور ۱۴۰۳، به روی پرده سینماها و تئاترهای سرتاسر جهان بره. شما میتونید با خرید بلیت این برنامه سینمایی، به تماشای مستند جذاب جونگکوک بشینید. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از مستند I Am Still جونگکوک همراه شما هستیم.

نوشته های مشابه
عکس‌های جونگکوک برای مستند I Am Still
عکس‌های جونگکوک برای مستند I Am Still

عنوان جزئیات
نام مستند Jungkook: I Am Still
تاریخ اکران ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴ (۲۸ شهریور ۱۴۰۳)
ژانر مستند
محل اکران سینماها و تئاترهای سرتاسر جهان
گروه بی‌تی‌اس (BTS)
عضو جونگکوک (Jungkook)

تریلر مستند I Am Still:


همه چیز درباره مستند I Am Still جونگکوک:

توی تاریخ ۱۴ آگوست ۲۰۲۴، مصادف با ۲۴ مرداد ۱۴۰۳، کمپانی بیگ هیت میوزیک (Big Hit Music) اعلام کرد که جونگکوک قراره اولین مستند رسمی خودش رو منتشر کنه. این خبر باعث خوشحالی خیلی از آرمی‌ها شد و اونا رو حسابی هیجان زده کرد.

اما شاید برای شما هم سواله که این مستند راجع به چیه؟

مستند Jungkook: I Am Still، اولین مستند رسمی جونگکوک هستش که قراره توی تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴، به روی پرده سینماهای سراسر جهان بره. این مستند مسیر ۸ ماه جونگکوک برای انتشار اولین آلبوم سولوش با عنوان گلدن (Golden) رو به تصویر میکشه. مسیری که شامل لحظه به لحظه زندگی جونگکوک و صحنه‌های دیده نشده اون توی این ۸ ماه میشه. شما توی این مستند قراره پشت صحنه ضبط موزیک ویدئوها، اجراها و کنسرت‌های ‌تماشایی و هیجان انگیز جونگکوک رو ببینید و حرف‌هایی رو که از ته دل راجع به این مسیر ۸ ماهه زده، بشنوید. به گفته خود کمپانی بیگ هیت، شما قراره با این مستند، همه گریه کنید، هم بخندید. قراره عشق عمیق و واقعی جونگکوک نسبت به آرمی‌ها و بی‌تی‌اس رو ببینید، شاهد خستگی‌های اجراها و کنسرت‌های چالش برانگیز باشید و در آخر، ایستاده جونگکوک رو بابت تموم پیشرفت ‌ها، رشدها و تلاش هاش توی این مدت، تشویق کنید.


تاریخ انتشار مستند I Am Still جونگکوک:

عکس‌های جونگکوک برای مستند I Am Still
عکس‌های جونگکوک برای مستند I Am Still

مستند I Am Still جونگکوک بطور رسمی، از تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۴، مصادف با ۲۸ شهریور ۱۴۰۳، به روی پرده سینماها میره. شما میتونید از تاریخ ۲۱ آگوست ۲۰۲۴، برای خرید بلیط این مستند اقدام کنید. اما لازمه بدونید که تاریخ خرید بلیط توی کره جنوبی و ژاپن کمی دیرتر شروع میشه. خرید بلیط این مستند توی کره جنوبی از تاریخ ۴ سپتامبر و توی ژاپن از تاریخ ۱۳ سپتامبر آغاز میشه.


مستند جدید جونگکوک توی چه کشورهایی پخش میشه؟

این مستند توی همه کشورهای دنیا به جز ایران، افغانستان، پاکستان و چند کشور دیگه پخش میشه و قابل تماشا است. متاسفانه پخش این مستند توی کشور ایران هم بنا به قوانین و سیاست‌های دولت، پخش نمیشه و قابل تماشا نیست.


چجوری و از کجا بلیط مستند I Am Still جونگکوک رو بخریم؟

عکس‌های جونگکوک برای مستند I Am Still
عکس‌های جونگکوک برای مستند I Am Still

شما میتونید بلیط ‌های مستند جونگکوک رو از سایت رسمی و معتبر زیر بخرید ولی توجه داشته باشید که این مستند توی ایران پخش نمیشه و شما نمیتونید بلیط ‌هاش رو بخرید. همچنین میتونید سینماهایی که این مستند رو پخش میکنن و ساعت پخش هاشون رو هم از طریق لینک زیر چک کنید.

سایت رسمی خرید بلیط مستند I Am Still جونگکوک


آرمی‌های دوست داشتنی نظرتون راجع به مستند I Am Still جونگکوک چیه؟ چقدر دوست دارید که این مستند رو ببینید؟

توی بخش کامنت‌ها منتظر نظراتتون هستیم ^-^

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
6 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هومان نمکی زاده
18 روز قبل

مستند جذابی به نظر میاد. منتظرم هرچه زودتر ببینمش

ی بنده خدایی
ی بنده خدایی
12 روز قبل
پاسخ به  زینب زردی

خدایااااا
مگه ما جزو بقیه ی مردم جهان نیستیم ؟!!😶
ایران واسه خودش ی جهان دیگس !

.....
.....
1 روز قبل

من منتظرم یه جوری بتونم ببینمش ولی فکر کنم یه مدت بعد از پخش کمپانی خودش بزاره و کم‌کم زیرنویس هم بیاد البته امیدوارم

دکمه بازگشت به بالا
6
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x