کیپاپ

از کجا شروع شد؟ داستان ناآشنای اولین روزهای بی تی اس

بی تی اس، گروه پسرانه‌ای که امروز در صدر جهان موسیقی پاپ قرار دارد، مسیری پر از چالش و تلاش را طی کرده تا به این نقطه برسد. داستان بی تی اس از سال ۲۰۱۰ آغاز شد، زمانی که «بیگ هیت اینترتینمنت»، شرکت کوچک تولید موسیقی در کره جنوبی، تصمیم گرفت گروهی جدید را شکل دهد که بعدها به بی تی اس تبدیل شد. اما این راه به‌هیچ‌وجه آسان نبود.

انتخاب اعضا: از سختی‌ها تا موفقیت

فرآیند انتخاب اعضای BTS یک سفر طولانی و پر پیچ‌وخم بود. در ابتدا، تنها سه عضو اصلی، RM، Suga و J-Hope برای تشکیل گروه انتخاب شده بودند. RM، که به عنوان لیدر گروه شناخته می‌شود، یکی از اولین اعضایی بود که توسط «بانگ شی‌هیوک»، مدیرعامل بیگ هیت، کشف شد. RM در صحنه رپ زیرزمینی سئول شناخته شده بود و استعدادش او را به بیگ هیت کشاند.

اما دیگر اعضا، از جمله Jungkook، V و Jimin، از مسیرهای مختلف و با داستان‌های گوناگون به BTS پیوستند. Jungkook، که در ابتدا بین چندین شرکت بزرگ انتخاب‌کننده مردد بود، پس از دیدن RM در حال اجرا، تصمیم گرفت به بیگ هیت بپیوندد.

چالش‌ها: مقابله با بی‌توجهی

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی که بی تی اس در اوایل کار با آن مواجه شد، کمبود منابع و پشتیبانی مالی بود. بیگ هیت در آن زمان یکی از شرکت‌های کوچک موسیقی بود و نمی‌توانست با غول‌های بزرگی مانند SM یا YG رقابت کند. اعضا حتی در دوران کارآموزی مجبور بودند در شرایط سختی زندگی و تمرین کنند، جایی که گاهی تنها امید و انگیزه‌شان به یکدیگر و به موسیقی بود.

با وجود این مشکلات، بی تی اس با انتشار آهنگ‌های مملو از انرژی و پیام‌های اجتماعی توانست توجه مخاطبان را جلب کند. اولین تک‌آهنگ رسمی گروه، “No More Dream” در سال ۲۰۱۳ منتشر شد و هرچند که در ابتدا چندان موفق نبود، ولی نشان‌دهنده آغاز سفری بود که جهان موسیقی را تغییر داد.

نخستین موفقیت‌ها: پیدایش آرمی

یکی از نقاط عطف بی تی اس زمانی بود که شروع به ساختن پایگاه هواداری خود، آرمی، کردند. این هواداران با حمایت‌های پرشورشان توانستند BTS را از یک گروه نوپا به یک پدیده جهانی تبدیل کنند. BTS در سال‌های اولیه با انتشار میکس‌تیپ‌ها، ویدئوهای پشت صحنه و ارتباط نزدیک با هواداران، یک ارتباط عمیق و واقعی با آرمی‌ها برقرار کرد که به یکی از عوامل اصلی موفقیت‌شان تبدیل شد. البته بی تی اس نیز بارها در آهنگ هایی که اختصاصا برای آرمی ها نوشته بودند، از آنها تقدیر کردند.

نتیجه‌گیری

سفر BTS از آغاز فروتنانه‌شان در بیگ هیت تا موفقیت‌های امروزی، داستانی از عزم، تلاش و ایمان به رؤیاهای خود است. هرچند که این گروه اکنون یکی از شناخته‌شده‌ترین نام‌های موسیقی جهان است، اما نباید فراموش کرد که این موفقیت نتیجه سال‌ها تلاش و پشتکار در برابر چالش‌ها و موانع فراوان بوده است.

آرمی نظر شما در مورد بی تی اس و مسیرشون چیه؟ نظرتون برامون بنویسید.

منابع: koreaboo، Bilboard

نمایش بیشتر

هومان نمکی زاده

سلام من هومانم، موسس سایت تهران تا سئول، خوشحالم که سومین سالم رو کنار مخاطبینمون میگذرونم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x