کیدراما

تایپ MBTI بازیگران و شخصیت های سریال ملکه اشک ها

یکی از کیدراماهای (Kdrama) معروف امسال، یعنی سال ۲۰۲۴، بدون شک سریال ملکه اشک ها است که با عنوان انگلیسی Queen of Tears شناخته میشه.

سریال ملکه اشک ها (به انگلیسی: Queen of Tears، به کره ای: 눈물의 여왕)، یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۲۴ و کشوره کره جنوبی هستش. سریالی که هر شنبه و یکشنبه از شبکه تی وی ان (tvN) و نتفلیکس (Netflix) پخش میشد. پخش این سریال از تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۴ شروع و توی ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ به اتمام رسید. سریال ملکه اشک ها توی ۱۶ قسمت پخش شده و دومین سریال پربازدید تاریخ شبکه های تلویزیونی کره جنوبی هستش.

بازیگران این سریال شامل اشخاص معروفی مثل کیم سو هیون (Kim Soo Hyun)، کیم جی وون (Kim Ji Won)، پارک سونگ هون (Park Sung Hoon) و لی جو بین (Lee Joo Bin) میشه. برای خیلی از کیدرامرها (Kdramer) تایپ شخصیتی یا همون Mbti بازیگران و شخصیت های توی سریال خیلی جالبه. حالا ما توی این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با بررسی تایپ mbti بازیگران و شخصیت های توی سریال معروف ملکه اشک ها همراهتون هستیم.

سریال ملکه اشک ها
سریال ملکه اشک ها

۱. کیم سو هیون (Kim Soo Hyun) در نقش بک هیون وو:

کیم سو هیون در سریال ملکه اشک ها
کیم سو هیون در سریال ملکه اشک ها

کیم سو هیون (Kim Soo Hyun)، بازیگر معروف مرد کره ای که متولد ۱۶ فوریه ۱۹۸۸ بوده و ۳۶ سال سن داره. اون توی سریال های معروفی مثل ملکه اشک ها، مشکلی نیست که خوب نباشی و سقوط بر روی تو بازی کرده. سو هیون توی سریال ملکه اشک ها در نقش بک هیون وو (Baek Hyun Woo) ظاهر شده. بک هیون وو، شوهر هونگ هه این هستش. اونا قبلا خیلی عاشق هم بودن اما بخاطر مشکلاتی که توی رابطه اشون بوجود میاد، نسبت بهم دلسرد میشن.

تایپ شخصیتی کیم سو هیون ISFJ هستش. افراد با این تیپ شخصیتی آدم های جزی نگری هستن که به جزئیات کارها و توجه بهشون علاقه زیادی دارن. اونا برخلاف درونگرا بودنشون آدم های خیلی گرم و مهربونی هستن که از بقیه محافظت میکنن.

تایپ mbti بک هیون وو سریال ملکه اشک ها، INFP بود. تایپی که تا حدودی شبیه شخصیت واقعی خود سو هیون هستش. آدمهایی که تایپشون INFP هستش، اشخاصی با شخصیت خیلی شاعرانه و عاشق پیشه ای هستن. این دسته از افراد خیلی روی ارزش ها و باورهاشون حساسن و اگه ببینن به ارزش ها و عقایدشون بی توجهی میشه، عصبانی میشن و صحنه رو ترک میکنن. میشه دید که بک هیون وو دقیقا همینطوری بود و کیم سو هیون به خوبی تونسته بود از پس این نقش و اجرای درست شخصیتش بربیاد.


۲. کیم جی وون (Kim Ji Won) در نقش هونگ هه این:

کیم جی وون در سریال ملکه اشک ها
کیم جی وون در سریال ملکه اشک ها

بازیگر خیلی جذاب سریال ملکه اشک ها، قطعا بانو کیم جی وون بودن. کسی که به زیبایی هرچه تمام، توی سریال ملکه اشک ها هنرنمایی کرد. شخصیت مورد علاقه خود من که توی این سریال هونگ هه این بود.

کیم جی وون (Kim Ji Won)، متولد ۱۹ اکتبر ۱۹۹۲ بوده و ۳۱ سالشه. اون بخاطر بازیش توی سریال های معروفی مثل وارثان، نسل خورشید و مبارزه برای راهم، به شدت شناخته شد. توی سریال ملکه اشک ها، کیم جی وون در نقش هونگ هه این (Hong Hae In) هنرنمایی کرد. هونگ هه این، وارث گروه بزرگ کویینز (Queens) و همسر بک هیون وو هستش. اون برخلاف رسم خانوادگیشون، با یه پسر از طبقه معمولی جامعه ازدواج میکنه و شدیدا عاشقشه اما بخاطر مشکلاتی که براشون پیش میاد، رابطه اشون به سردی میره و تصمیم میگیرن که از هم جدا بشن.

تایپ mbti کیم جی وون، INFP هستش. دقیقا همون تایپی که بک هیون وو توی سریال به نمایش گذاشت. همانطور که بالاتر هم گفتم، این تایپ شخصیتی خیلی روح لطیف و شاعرانه ای دارن. INFP ها آدمای عاشق پیشه ای هستن و تلاش میکنن با مثبت اندیشی توی زندگیشون به نتیجه برسن.

تایپ شخصیتی هونگ هه این، ENTJ بود. تایپی که کمترین شباهت رو به شخصیت واقعی کیم جی وون داشت. با این وجود، اون به خوبی تونست شخصیت یه رهبر و لیدر قوی و قدرتمند رو به نمایش بذاره. ENTJ ها آدمهای خیلی رک و صادقی هستن و نظراتشون رو به راحتی، در مورد دیگران بیان میکنن. اونا با اراده و قوه تخیل قوی شون به تمام آرزوها و اهداف بزرگی که دارن میرسن.


۳. پارک سونگ هون (Park Sung Hoon) در نقش یون اون سونگ:

پارک سونگ هون در سریال ملکه اشک ها
پارک سونگ هون در سریال ملکه اشک ها

پارک سونگ هون (Park Sung Hoon)، ۱۸ فوریه ۱۹۸۵ بدنیا اومده و ۳۹ سال سن داره. اون توی سریال های معروفی مثل ملکه اشک ها، افتخار و افسانه خورشید و ماه بازی کرده. توی سریال ملکه اشک ها، پارک سونگ هون در نقش یون اون سونگ بازی کرد.

یون اون سونگ (Yoon Eun Seong)، پسری هستش که از بچگی عاشق هونگ هه این بوده و تلاش کرده تا بهش برسه و باهاش ازدواج کنه. اما متاسفانه هونگ هه این عاشق بک هیون وو میشه و اون سونگ به دنبال انتقام و خراب کردن این رابطه میگرده.

تایپ شخصیتی پارک سونگ هون هم دقیقا شبیه کیم سو هیون بوده و ISFJ هستش. همونطور که قبل تر گفتیم، این دسته از افراد، آدمای مهربون و خونگرمی هستن که عاشق محافظت و مراقبت از دیگرانن.

تایپ mbti یون اون سونگ هم INFJ بود. INFJ ها افرادی خستگی ناپذیر هستن که برای رسیدن به خواسته هاشون هرکاری میکنن. اونا آدم های مهربون و به شدت خلاقی هستن که برای رسیدن به اهداف بزرگ و بلند مدت برنامه ریزی و تلاش میکنن. بخاطر عشقشون حاضر به انجام هرکاری میشن. میشه دید که سونگ هون به خوبی از پس اجرای نقشش براومده.


۴. لی جو بین (Lee Joo Bin) در نقش چون دا هی:

لی جو بین در نقش چو دا هی در سریال ملکه اشک ها

لی جو بین (Lee Joo Bin)، متولد ۱۸ سپتامبر ۱۹۸۹ بوده و ۳۴ سالشه. اون توی سریال هایی مثل ملکه اشک ها، مانی هایست کره ای و دکتر وکیل بازی کرده.

لی جو بین توی سریال ملکه اشک ها در نقش چون دا هی هنرنمایی کرد. چون دا هی، همسر سوچول و عروس خانواده کویینز هستش. کسی که نقشه های پلیدی رو برای رسیدن به اهدافش میکشه و خانواده کویینز رو فریب میده.

تایپ شخصیتی لی جو بین INFJ هستش. همون تایپ شخصیتی که یون اون سونگ، توی سریال به نمایش گذاشت. این تایپ شخصیتی آدم های مهربون و به شدت هنرمند و خلاقی هستن که هیچ چیزی نمیتونه مانع رسیدن به اهدافشون بشه.

تایپ mbti چون دا هی، ISFJ بود. تایپی که مشابه تایپ شخصیتی کیم سوهیون و سونگ هون بود. ISFJ ها آدم های دوستانه و گرمی هستن که از مراقبت از عزیرانشون لذت میبرن. اونا به روابطشون خیلی اهمیت میدن. جزئیات توی کارها براشون مهمه و از توجه به اونها لذت میبرن.


۵. کواک دونگ یون (Kwak Dong Yeon) در نقش هونگ سو چول:

کواک دونگ یون در سریال ملکه اشک ها

کواک دونگ یون (Kwak Dong Yeon)، متولد ۱۹ مارس ۱۹۹۷ بوده و ۲۷ سال سن داره. اون جز بازیگرهای جوون کره جنوبی به شمار میره. دون یون توی سریال هایی مثل ملکه اشک ها، وینچنزو و گاوس الکترونیک بازی کرده.

در سریال ملکه اشک ها، دونگ یون در نقش هونگ سو چول ظاهر شد. مردی که عاشق همسرش، یعنی چون دا هی بوده و فردی دست و پا چلتفی توی خانواده کویینز هستش.

تایپ شخصیتی کواک دونگ یون ENFP هستش. افراد با این تیپ شخصیتی، لیدرهای قوی و قدرتمندی محسوب میشن. اونا آدم های اجتماعی و با شور و شوقی هستن. INFP ها خیلی اهل خندیدن و شوخی هستن و از خیال پردازی دست برنمیدارن.

تایپ MBTI هونگ سو چول ملکه اشک ها هم ESFP بود. ESFP ها خیلی دست و دلباز و ساده و بانمک هستن. اونا خیلی به روابطشون اهمیت میدن و براش هر کاری میکنن. به راحتی با آدما دوست میشن و میبخشنشون :)))


۶. کیم جونگ نان (Kim Jung Nan) در نقش هونگ بوم جا:

کیم جونگ نان

کیم جونگ نان (Kim Jung Nan) از بازیگران قدیمی و معروف کره ای هستش که توی ۱۶ جولای ۱۹۷۱ بدنیا اومده و ۵۳ سال سن داره. اون توی سریال هایی مثل ملکه اشک ها، سقوط بر روی تو و عشق فردا هنرنمایی کرده.

کیم جونگ نان، توی سریال ملکه اشک ها در نقش هونگ بوم جا ظاهر شد. هونگ بوم جا، عمه هونگ هه این بوده که بارها ازدواج کرده و طلاق گرفته.

تایپ شخصیتی جونگ نان ISFJ هستش. تایپی که دقیقا شبیه به تایپ سو هیون و سونگ هون هستش. ISFJ های متعهد و مهربون که عاشق کمک کردن به دیگرانن. افرادی که به عملگرا بودنشون و همینطور هم دقت زیادشون معروفن.

تایپ هونگ بوم جا ملکه اشک ها هم ESFP بود. تایپی که مشابه تایپ برادرزاده اش توی این سریال، یعنی هونگ سو چول بود. همانطور که بالاتر هم گفتیم، ESFP ها آدمای بسیار دوستانه ای هستن که از هم صحبتی با دیگران لذت میبرن. اونا کارهاشون رو تا آخر پیگیری میکنن و به نتیجه میرسونن. به شدت تلاش میکنن تا برای مشکلاتشون راه حل های مناسب و درستی پیدا کنن.


۷. لی می سوک (Lee Mi Sook) در نقش مو سول هی:

لی می سوک در سریال ملکه اشک ها

لی می سوک (Lee Mi Sook) هم از دیگر بازیگرای معروف و قدیمی کره ای هستش که متولد ۲ آوریل ۱۹۶۰ بوده و ۶۴ سال سن داره. اون توی سریال هایی مثل ملکه اشک ها، گل پول و امپراطوری بازی کرده.

می سوک در سریال ملکه اشک ها در نقش مو سول هی ظاهر شده. زنی که برای رسیدن به ثروت و قدرت خانواده کویینز، وارد این خانواده میشه و با هونگ مان ده، پدربزرگ این خانواده، ازدواج میکنه. اون مادر یون اون سونگ هستش.

تایپ شخصیتی لی می سوک ISFJ هستش. تایپی که کاملا مشابه تایپ جونگ نان، سونگ هون و سو هیونه. این دسته از تایپ های شخصیتی، به همکاراش و دوستاش خیلی احترام میذاره. به قول ها و حرفهایی که میزنه متعهد و وفاداره. از ارتباط با بقیه لذت میبره. از رنجوندن دیگران فراریه و متنفره.

تایپ شخصیتی مو سول هی در سریال ملکه اشک ها، INTJ هستش. INTJ ها آدمایی هستن که برای دیگران و خواسته هاشون تلاش میکنن. افراد منطقی و منظمی هستن که به استقلال داشتن خیلی نیاز دارن. آدمهای خیلی با محبت و گرمی هستن که این محبتشون رو فقط به تعداد کمی نشون میدن. به حس ششم و شمن و چیزای معنوی هم اعتقاد زیادی دارن.


تایپ شما شبیه کدوم یک از بازیگرای این سریال بود؟ چقدر سریال ملکه اشک ها رو دوست داشتید و بازیگر مورد علاقتون کی بوده؟

توی بخش کامنت ها منتظر نظراتتون هستیم :)))

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x