کیپاپ

چرا جنی (Jennie) آهنگ Mantra رو توی ۱۱ اکتبر منتشر کرد؟! حقیقت جالب و تعجب آور پشت این تاریخ؟؟!!!

جنی (Jennie)، عضو معروف و دوست داشتنی گروه دخترونه بلک پینک (Blackpink)، امروز، یعنی توی تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۲۴، مصادف با ۲۰ مهر ۱۴۰۳، آهنگ جدید خودش، یعنی مانترا (Mantra) رو، منتشر کرد. این اولین آهنگ جنی زیر نظر کمپانی خودش، یعنی کمپانی Odd Atelier هستش. اما یه اتفاق و ترند جالب از زمان منتشر شدن خبر این آهنگ مطرح شد! اتفاقی که می‌گفت یه حقیقت جالب پشت تاریخ انتشار این آهنگه که جنی توی چندتا از صحبت‌هاش خیلی ریز بهش اشاره کرده! اگه شما هم کنجکاوید که این حقیقت چیه، توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول همراهمون باشید.

عکس‌های جنی برای آهنگ Mantra
عکس‌های جنی برای آهنگ Mantra

هم‌زمان با مشخص شدن تاریخ انتشار آهنگ Mantra جنی، ترند بزرگی بوجود اومد که می‌گفت جنی بخاطر یه حقیقت جالب و عجیب این آهنگ رو توی این تاریخ منتشر میکنه. حقیقتی که خود جنی، چندین باری بهش اشاره کرده بود!

نوشته های مشابه

جنی آهنگ Mantra رو درباره دخترا خونده و توی این آهنگ هم به قدرت، جذابیت و زیبایی منحصر به فرد اونا اشاره میکنه و میگه که دخترا باید از هم حمایت کنن و حواسشون بهم باشه. اون به مناسبت روز جهانی دختر که توی تاریخ ۱۱ اکتبره، این آهنگ رو که درباره دختراست و بهشون اعتماد به نفس میبخشه، دقیقا توی همین تاریخ منتشر کرد. جنی چندین باری گفت که این آهنگ هدیه اون به تموم دخترای خوشگل و پرتلاشه که زیبایی هاشون تمومی نداره.

اون حتی توی یه مصاحبه هم گفته بود که دخترا واقعا دوست داشتنی و زیبان. اونا همیشه تلاش میکنن تا خوب بنظر برسن، زیبا باشن، پول در بیارن و خیلی کارای دیگه اما متأسفانه گاهی نادیده گرفته میشن.

عکس‌های جنی برای آهنگ Mantra
عکس‌های جنی برای آهنگ Mantra

دخترای خوشگل تهران تا سئول، روزتون کلییییی مبارککک🥳

آهنگ جدید جنی رو شنیدید؟ چقدر ازش خوشتون اومده؟

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

4 4 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Raha
Raha
6 روز قبل

چه قشنگگگگ

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x