کیپاپ

همه چیز درباره کمپانی جنی (Jennie) بلک پینک، کمپانی ODD ATELIER

اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی، لحظه‌ای حیاتی و حساس برای بلینک‌ها بود. قرارداد گروه بلک پینک (Blackpink) با کمپانی وایجی رو به اتمام بود و همه منتظر بودن که ببینن چه اتفاقی برای آینده گروه و طرفدارا میوفته. درست توی این لحظه مهم و حساس بود که ۳ تا از اعضای بلک پینک، یعنی جنی، لیسا و جیسو، اعلام کردن که کمپانی شخصی خودشون رو میخوان بزنن و زیر نظر کمپانی خودشون، به فعالیت‌های سولوشون ادامه میدن. در نهایت، لیسا اولین کسی شد که کمپانی LLOUD خودش رو باز کرد و جنی، دومین عضو گروه بود که کمپانی شخصی خودش رو با عنوان Odd Atelier افتتاح کرد.

نوشته های مشابه

جنی زودتر از لیسا و توی تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۲۳، مصادف با ۳ دی ۱۴۰۲، کمپانی خودش رو باز کرد اما دیرتر از لیسا، فعالیت‌های خودش رو زیر نظر کمپانیش شروع کرد. بخاطر همینم به عنوان دومین عضو گروه بلک پینک که کمپانی خودش رو باز کرد، شناخته میشه.

عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier
عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier

خبر افتتاح کمپانی شخصی جنی، باعث خوشحالی بلینک‌ها و طرفدارای جنی شد و حسابی هیجان زده‌اشون کرد. حالا بلینک‌ها به آینده فعالیت‌های سولوی جنی بیشتر امیدوار بودن و مطمئن بودن که قراره حسابی تاریخ سازی و رکوردشکنی کنه. حالا امروز میخوایم توی این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول، به بررسی و معرفی کامل کمپانی جنی بپردازیم.


صفحات اجتماعی کمپانی Odd Atelier جنی:

عکس‌های جنی بلک پینک

سایت رسمی کمپانی جنی

اینستاگرام کمپانی Odd Atelier

یوتیوب کمپانی جنی

توییتر رسمی کمپانی Odd Atelier


درباره کمپانی جنی:

عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier
عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier

اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی، خبر اتمام قراداد بلک پینک با کمپانی وایجی، حسابی سروصدا به پا کرد و همه منتظر بودن که ببینن چه اتفاقی قراره برای گروه بیفته. در این بین، شایعه تاسیس کمپانی ‌های شخصی اعضا هم مطرح شد. شایعه‌ای که بعدا، واقعیت بودن خودش رو اثبات کرد. توی کنفرانس مطبوعاتی که برگزار شد، وایجی و تموم اعضای بلک پینک اعلام کردن که قرارداد گروهی‌شون رو با کمپانی تمدید کردن ولی جنی، جیسو و لیسا گفتن که تصمیم دارن که فعالیت‌های سولوشون رو زیر نظر کمپانی شخصی خودشون ادامه بدن و به این ترتیب، جنی اولین نفری شد که کمپانی خودش رو تاسیس کرد، اما لیسا زودتر از جنی، فعالیت‌های خودش رو زیر نظر کمپانیش شروع کرد.

جنی توی تاریخ ۲۴ دسامبر ۲۰۲۳، کمپانی شخصی خودش رو با عنوان Odd Atelier افتتاح کرد.

اون خبر تاسیس کمپانیش رو هم توی اینستاگرام شخصی خودش و هم اینستاگرام رسمی کمپانیش، به همراه عکس‌های جالبی از لوگوی کمپانیش و خودش منتشر کرد. جنی توی این عکس‌ها یه پیراهن مردونه و یه دامن پوشیده بود و با لبخند جذاب و زیبایی که روی صورتش بود، کلی از توجه‌ها رو به خودش جلب کرد.


اسم کمپانی جنی چیه و چه معنی داره؟

عکس‌های جنی بلک پینک

همونطور که بالاتر هم اشاره کردیم، اسم کمپانی جنی Odd Atelier هستش که با عنوان کوتاه شده OA هم شناخته میشه. طبق اطلاعات منابع معتبر و صحبت‌های خود جنی، عبارت Odd Atelier به معنای کارگاه جادویی و عجیبه.

کلمه Atelier یه کلمه فرانسویه که به معنای کارگاه یا Workshop هستش. جنی گفته که قراره توی کمپانی شخصی خودش که مثل یه کارگاه جادویی واسش میمونه، موسیقی‌های خاص و منحصر به فردی رو بسازه که دل هر شنونده‌ای رو ببرن.


شعار کمپانی جنی چیه؟

عکس‌های جنی بلک پینک

جنی توی سایت رسمی کمپانیش، گفته که شعار و هدفش خلق موسیقی و هنر جدیدی هستش که توجه‌ها رو به خودش جلب کنه. اون گفته که کمپانی Odd Atelier فضایی هستش که توش میتونید از خلاقیت ‌هاتون به بهترین و بیشترین شکل ممکن استفاده کنید و چیزایی رو خلق کنید که توجه‌ها رو از طریق هنرهایی جذاب و متفاوت، به خودشون جلب میکنن.


کمپانی جنی کجاست و توی کدوم کشور قرار داره؟

عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier

جنی هیچ صحبت رسمی درباره محل قرارگیری و موقعیت مکانی کمپانیش نگفته و بخاطر همینم دقیقا معلوم نیست که کمپانیش کجاست اما شایعات پرطرفدار و حدس‌های زیادی در این باره مطرح شدن که چندتاشون رو بررسی می‌کنیم. پرطرفدارترین و محبوب ترین حدس و شایعه اینه که کمپانی جنی توی کره جنوبی قرار داره. از اونجایی که کره پتانسیل خیلی خوبی برای رشد توی حوزه موسیقی، بخصوص موسیقی کیپاپ داره، یکی از بهترین موقعیت‌ها برای کمپانی جنی، همین کره جنوبیه. حدس بعدی اینه که کمپانی جنی توی آمریکا قرار داره چون اون و بلک پینک توی آمریکا خیلی محبوب و شناخته شده هستن و میتونن به راحتی، توی آمریکا اجرا کنن و محبوب تر هم بشن.

به هر حال، امیدواریم که خود جنی، زودتر در این باره اطلاع رسانی کنه و این شایعات تموم بشن.


کمپانی Odd Atelier جنی توی چه حوزه‌هایی فعالیت میکنه؟

عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier
عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier

کمپانی شخصی جنی یا همون کمپانی Odd Atelier یه کمپانی خصوصی و شخصیه که به گفته خود جنی، قراره توی حوزه سرگرمی و موسیقی فعالیت داشته باشه.

بخشی از این کمپانی، به فعالیت‌های جنی توی حوزه مد و فشن میپردازه و همکاری اون با برندهای معروف رو به تصویر میکشه. شما میتونید توی این بخش همکاری جنی با برندهای Hera و Bazaar رو ببینید.

جالبه بدونید که جنی با لیبل معروف آمریکایی موسیقی، یعنی لیبل کلمبیا ریکوردز (Columbia Records) هم قرارداد همکاری بسته و حالا، یکی از آرتیست‌های معروف دیگه این لیبله.


آهنگ‌ها و آلبوم‌هایی که زیر نظر کمپانی Odd Atelier جنی منتشر شدن:

عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier
عکس‌های جنی برای افتتاحیه کمپانی Odd Atelier

از اونجایی که کمپانی Odd Atelier جنی به تازگی تاسیس شده و فعالیتش رو شروع کرده، نمیشه ازش انتظار آلبوم و آهنگ‌های زیادی رو داشت. اما جنی توی همین اول کاری، اولین آهنگ سولوی خودش، یعنی آهنگ Mantra رو، زیر نظر کمپانی شخیصش منتشر کرد. آهنگی که یکی از خفن ترین و محبوب ترین آهنگ‌های جنی و تاریخ موسیقیه.

امیدواریم که آهنگ‌ها و آلبوم‌های خفن زیادی رو از جنی ببینیم.


آیا میشه برای کمپانی جنی ادیشن (Audition) داد؟

عکس‌های جنی بلک پینک

متاسفانه در حال حاضر، امکان ادیشن دادن و فعالیت توی کمپانی جنی وجود نداره. این کمپانی به تازگی فعالیت خودش رو شروع کرده و جنی در تلاشه تا یه برند قوی و خوب توی حوزه موسیقی بسازه. برندی که بتونه از دیگر آرتیست‌های فوق‌العاده هم دعوت به همکاری کنه. شاید در آینده‌ای نزدیک، امکان ادیشن دادن برای کمپانی جنی فراهم بشه و گروه‌ها و سولوئیست های فوق‌العاده‌ای زیر نظر این برند فعالیت کنن.


بلینک‌های دوست داشتنی، نظرتون راجع به کمپانی جنی چیه؟ اگه شما یه آیدل بودید، دوست داشتید که با این کمپانی کار کنید و زیر نظر این کمپانی دبیو کنید؟

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x