کیپاپ

آلبوم سولوی O هواسا (Hwasa) مامامو (Mamamoo)

هواسا (Hwasa)، عضو دوست داشتنی و جذاب گروه دخترونه مامامو (Mamamoo)، با دومین مینی آلبوم خودش، به صنعت کیپاپ برمیگرده! این آلبوم که شامل ۷ تا ترک شنیدنی و متفاوته، قراره یه تعطیلات تابستونی جذاب رو با تفریحات و استایل‌های مهیج و جذاب هواسا، به تصویر بکشه. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از آلبوم O هواسا همراهتون هستیم.

نوشته های مشابه
عکس‌های هواسا برای آلبوم O
عکس‌های هواسا برای آلبوم O

توضیحاتی راجع به آلبوم O هواسا:

هواسا (Hwasa)، یه ترانه نویس و خواننده معروف کره‌ایه که ۲۹ سال سن داره. اون از سال ۲۰۱۴، به عنوان یکی از اعضای گروه مامامو، زیر نظر کمپانی پی نِیشِن (P Nation) در حال فعالیته. هواسا بخاطر چهره متفاوت و جذابش و استایل‌های خاصی که داره، خیلی محبوب و معروفه. اون با انتشار آهنگ‌ها و آلبوم‌های سولوش، تونست به شهرت بیشتری هم دست پیدا کنه.

اما معنی آلبوم جدید هواسا، یعنی آلبوم O چیه؟

هواسا گفته که میخواد با این آلبوم، طرفداراش رو هیجان زده و شوکه کنه. جوری که واکنش همشون این باشه: “اُ (O).”

در واقع کلمه O، اینجا، واکنش توییت ها و بقیه موسیقی دان ها به آلبوم O هستش. همچنین حرف O به معنای عالی بودن و چرخه‌ای از انرژی مثبته.


آهنگ‌های آلبوم O هواسا:

آهنگ‌های آلبوم O هواسا
عکس‌های آهنگ‌های آلبوم O هواسا

آلبوم O هواسا شامل ۷ تا ترک شنیدنیه و جذابه که قراره حسابی شما رو هیجان زده کنن. این آهنگ‌ها یه تابستون متفاوت و شاد رو به تصویر میکشن و از کارا و احساساتی که هواسا توی تابستون داره، براتون میگن. جالبه بدونید که اکثر آهنگ‌های این آلبوم با همکاری خود هواسا نوشته شدن.

۱. آهنگ Road:

اولین آهنگ آلبوم O، آهنگ رُد (Road) یا جاده هستش. متن این آهنگ با همکاری خود هواسا نوشته شده. اون توی این آهنگ درباره یه جاده طولانی و ناتموم به اسم جاده ناامیدی میگه. آهنگ توی سبک Country هستش و با ضربات قشنگ گیتارش، بهتون کلی حس آرامش میده.

۲. آهنگ Hwasa:

آهنگ هواسا (Hwasa) دومین آهنگ این آلبومه. متن این آهنگ با همکاری سای (Psy)، خواننده معروف کره‌ای نوشته شده. عنوان این آهنگ اشاره به اسم هنری هواسا داره و قراره زندگی اون رو به عنوان یه هنرمند به تصویر بکشه.

۳. آهنگ Na:

سومین آهنگ این آلبوم، آهنگ نا (Na) هستش. آهنگ نا، تایتل ترک آلبوم O هواسا است. متن این آهنگ هم با همکاری سای نوشته شده. آهنگ نا یه آهنگ شاد و پرانرژیه که نمیتونید در برابرش مقاومت کنید و باهاش نرقصید. جالبه بدونید که کلمه نا به کره‌ای به معنای من هستش و هواسا هم توی این آهنگ میگه که بیخیال همه نگرانی‌هاتون بشید و فقط از تابستون تون لذت ببرید و برقصید 🙂 اولویت اول زندگیتون فقط خود شمایید.

۴. آهنگ Ego:

آهنگ ایگو (Ego) چهارمین آهنگ این آلبومه. کلمه Ego به معنای عزت نفس و خود کنترلیه. هواسا توی این آهنگ بهمون یادآوری میکنه که باید از مرزهامون فراتر بریم و آزاد و رها باشیم و صد البته، به حرف‌های بقیه اصلا توجه نکنیم ^-^

۵. آهنگ Ok Next:

پنجمین آهنگ آلبوم O، آهنگ اوکی نِکست (Ok Next) هستش. عبارت Ok Next، به معنای خب بعدی هستش. متن این آهنگ هم با همکاری هواسا نوشته شده. هواسا توی این آهنگ هم میگه حرف‌های بقیه رو رد کنید، بره و فقط از فرصت زندگیتون استفاده کنید و ازش لذت ببرید.

۶. آهنگ Just Want To Have Some Fun:

ششمین آهنگ آلبوم O هواسا، آهنگ جاست وانت تو هَو سام فان (Just Want To Have Some Fun) هستش. متن این آهنگ هم توسط هواسا نوشته شده. عبارت Just Want To Have Some Fun به معنای میخوام فقط یکم خوش بگذرونم، هستش. هواسا توی این آهنگ هم دقیقا به همین موضوع اشاره میکنه و میگه میخواد فقط از زندگیش لذت ببره و خوش بگذرونه. ریتم آهنگ خیلی شاد و دنس طوره و بعید بدونم که بتونید در برابرش مقاومت کنید ^^

۷. آهنگ O:

آخرین آهنگ این آلبوم، آهنگ اُ (O) هستش. این آهنگ هم با همکاری خود هواسا نوشته شده. هواسا توی این آهنگ با وکال قشنگ و قویش میخواد طرفداراش رو شگفت زده کنه. اون توی این آهنگ درباره احساساتش میگه. احساساتی که گاهی خیلی منفی و عمیق میشن.


اخبار مربوط به انتشار آلبوم O هواسا:

عکس‌های هواسا برای آلبوم O
عکس‌های هواسا برای آلبوم O

توی تاریخ ۹ سپتامبر ۲۰۲۴، مصادف با ۱۹ شهریور ۱۴۰۳، هواسا تیزری رو توی توییتر منتشر کرد که خبر از انتشار دومین آلبوم سولوش میداد!

توی این تیزر اون روزنامه‌ای رو توی دستش گرفته بود که میپرسید:

“هی، حدس بزن چه خبره؟”

و بعد روزنامه رو چرخوند و تاریخ ۱۹ سپتامبر که اشاره به تاریخ انتشار آلبومش داشت، مشخص شد.

این خبر باعث خوشحالی طرفدارای هواسا، یعنی توییت ها و مومو ها شد و حسابی هیجان زده‌اشون کرد.


جزئیات آلبوم O هواسا و محتویات داخلش:

آلبوم O هواسا تنها توی یه نسخه موجوده که اونم نسخه O آلبومه. این آلبوم بطور رسمی، توی تاریخ ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۴ منتشر میشه.

محتویات آلبوم O هواسا:

آلبوم O هواسا
آلبوم O هواسا

– ۱ عدد سی دی (CD)

– ۱ جا کلیدی

– ۲ تا فوتوکارت ویژه آلبوم

– ۱ پوستر ویژه آلبوم

– ۱ فوتوبوک ۴۸ صفحه‌ای

– ۱ کاور ویژه سی دی

– ۱ کاور ویژه اکسسوری آلبوم

– ۱ پک استیکر ویژه آلبوم

– ۱ کارت پوستال ۸ صفحه‌ای

– ۱ دفترچه O ویژه آلبوم


مومو (MooMoo) ها و توییت های (Twit) عزیز، نظرتون راجع به آلبوم O هواسا چیه؟ چقدر دوستش داشتید؟

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x