کیدراما

فیلم‌ها و سریال‌هایی با هنرنمایی جیسو (Jisoo) بلک پینک (Blackpink)

جیسو (Jisoo)، عضو گروه دخترونه معروف بلک پینک (Blackpink)، یکی از آیدل‌های معروف و دوست داشتنی کیپاپه که توی فیلم ها و سریال‌های جالب و جذابی هم هنرنمایی کرده. اون بخاطر بازیگری خوب و متفاوتش در نقش اصلی سریال گل برفی یا Snowdrop، نظرات خیلی از کارگردان‌ها و تهیه کننده‌های بزرگ کره رو به خودش جلب کرده و انتقادات خیلی مثبتی رو هم گرفته. حالا توی این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با معرفی فیلم‌ها و سریال‌هایی که جیسو توی اونها بازی کرده، همراهتون هستیم.

نوشته های مشابه

۱. مجموعه تلویزیونی تهیه کنندگان (The Producers):

جیسو در مجموعه تلویزیونی تهیه کنندگان
جیسو در مجموعه تلویزیونی تهیه کنندگان

جیسو دبیوی خودش توی بازیگری رو با حضور توی مجموعه تلویزیونی معروف تهیه کنندگان انجام داد. سریال تهیه کنندگان یه محموعه تلویزیونی ۱۳ قسمته، محصول سال ۲۰۱۵ کشور کره جنوبی بود که چهره‌های معروفی مثل جیسو، کیم سو هیون و لی جی اون یا آیو (IU) توش هنرنمایی کردن. داستان این سریال درباره یه تیم تولید کننده ورایتی شوهای کره‌ایه که کارهایی مثل ادیت ویدئوها، ضبط و قرارهای ملاقات با بازیگرای این برنامه رو انجام میدن. جیسو توی قسمت ۴ و ۵ این برنامه، به عنوان یکی از بازیگرهای ورایتی شو ظاهر شد.


۲. مجموعه تلویزیونی آیدل پاره وقت (Part Time Idol):

جیسو در سریال آیدل پاره وقت
جیسو در سریال آیدل پاره وقت

دومین مجموعه تلویزیونی که جیسو توش بازی کرده، سریال آیدل پاره وقت یا Part Time Idol هستش. این سریال یه مجموعه تلویزیونی محصول سال ۲۰۱۷ کشور کره جنوبیه که آیدل‌های معروفی مثل کیم جیسو، چوی یون آه و کیم جین وو توش بازی کردن. این سریال درباره کارگردانیه که یه گروه کیپاپی میخواد راه بندازه و از آیدل‌های دیگه برای آموزش اعضای گروهش استفاده میکنه. جیسو هم به عنوان یکی از آیدل‌هایی که به کارآموزها آموزش میده که چطور جذاب و زیبا بنظر برسن، توی این سریال حضور داره.


۳. سریال کره‌ای سرگذشت آسدال (Arthdal Chronicles):

جیسو در سریال سرگذشت آسدال
جیسو در سریال سرگذشت آسدال

سومین سریال جیسو که میشه گفت اولین بازیگری جدی و جالب اون توی یه سریال محبوب کره‌ای بود، توی سریال مشهور سرگذشت آسدال یا Arthdal Chronicles رقم خورد. جیسو توی فصل اول این سریال که توی سال ۲۰۱۹ پخش شد، در نقش سه نا ره ظاهر شد. اون توی قسمت هفتم فصل اول این سریال در نقش معشوقه سا یا هنرنمایی کرد. سریال سرگذشت آسدال درباره جنگ داخلی قبیله آسدال بر سر قدرته. این سریال شبیه به سریال محبوب بازی تاج و تخته و اگه به این دسته سریال‌ها علاقه‌مندید، توصیه میکنم که حتما تماشاش کنید.


۴. سریال کره‌ای گل برفی (Snowdrop):

جیسو در سریال گل برفی
جیسو در سریال گل برفی

بعد از مدت‌ها، دیگه زمان این رسیده بود که جیسو توی نقش اصلی ظاهر بشه و مهارت‌های بازیگری خودش رو نشون بده. سریال گل برفی، یکی از سریال‌های محبوب کره‌ایه که توی سال ۲۰۲۱ _ ۲۰۲۲ پخش شد. جیسو توی این سریال در نقش اون یونگ رو ظاهر شد. اون یونگ رو، یه دختر دوست داشتنی و ساده است که توی دانشگاه کره تحصیل میکنه و توی خوابگاه، به همراه بقیه دخترا زندگی میکنه. در پی اتفاقاتی که میفته، به یه جاسوس کره شمالی کمک میکنه و در نهایت، عاشق اون میشه. نقش اصلی مرد این سریال جونگ هه این محبوب و جذاب بود.


۵. فیلم کره‌ای دکتر چون و طلسم گمشده (Dr. Cheon and Lost Talisman):

جیسو در فیلم دکتر چون و طلسم گمشده
جیسو در فیلم دکتر چون و طلسم گمشده

دیگه وقت یه فیلم کره‌ای محبوبه! بلاخره جیسو توی نقشی کاملا مناسب خودش، توی فیلم فانتزی و تماشایی دکتر چون و طلسم گمشده ظاهر شد! می‌پرسید چه نقشی؟!

خب… اون به عنوان یه الهه و پری باستانی توی این سریال هنرنمایی کرد. جیسو به قدری توی این نقش و لباس‌ها جذاب و زیبا بود که کل اینترنت رو با همون چند دقیقه هنرنماییش توی فیلم ترکوند! این فیلم محصول سال ۲۰۲۳ کشور کره جنوبیه و درباره مردی به اسم دکتر چونه که میتونه پرونده‌هایی رو که با ارواح ارتباط دارن، حل کنه. یه روز، یکی از مشتری‌هاش، پرونده عجیب و غریبی رو بهش پیشنهاد میده که اون رو درگیر اتفاقات و تجربیاتی عجیب و جدید میکنه.


۶. سریال کره‌ای نیوتوپیا (Newtopia):

جیسو در سریال کره‌ای نیوتوپیا
جیسو در سریال کره‌ای نیوتوپیا

جیسو برای سریال‌های آینده هم از الان رزرو شده! اون توی سریال کره‌ای نیوتوپیا (Newtopia) که قراره توی سال ۲۰۲۵ پخش بشه، هنرنمایی کرده. جیسو توی این سریال هم در نقش اصلی ظاهر شده و نقش یه دوست دختر و یه الهه جذاب کالج مهندسی رو بازی میکنه. داستان این سریال درباره دوتا عاشقه که درست وقتی که شهر درگیر زامبی ها شده و داره سقوط میکنه، تلاش میکنن تا دوباره بهم برسن و کنار هم باشن.


۷. فیلم کره‌ای نظرات خواننده‌های دانای کتاب (Omniscient Reader’s Viewpoint):

جیسو در فیلم نظرات خواننده‌های دانای کتاب
جیسو در فیلم نظرات خواننده‌های دانای کتاب

فیلم دیگه‌ای که جیسو قراره توش بازی کنه، فیلم نظرات خواننده‌های دانای کتاب هستش. این فیلم محصول سال ۲۰۲۵ کشور کره جنوبیه که براساس یه وبتون معروف با همین اسم، ساخته شده. بازیگرای محبوبی مثل لی مین هو، آن هیو سوپ و جیسو قراره توی این فیلم بازی کنن. داستان دقیق فیلم هنوز اعلام نشده و کارگردان گفته که تا حد امکان سعی میکنه از داستان اصلی خود وبتون پیروی کنه. داستان وبتون درباره پسری ۲۸ ساله است که توی یه اداره کار میکنه. اون زندگی خسته کننده و کسالت باری داره و با خوندن وبتون مورد علاقه‌اش، به زندگیش جذابیت میبخشه. اون کم‌کم به انتهای وبتونش داره میرسه و حسابی از تموم شدنش ناامیده تا اینکه درست همون روز، از محل کارش اخراج میشه و زندگیش به نابودی میره. اما این پایان داستان نیست! یه روز، وقتی که وبتونش رو باز میکنه تا صفحات آخرش رو بخونه، یهو شخصیت‌های کتاب وارد دنیای واقعی می‌شن و …


۸. سریال کره‌ای دوست پسر ماهیانه (Monthly Boyfriend):

جیسو و سو این گوک در سریال دوست پسر ماهیانه
جیسو و سو این گوک در سریال دوست پسر ماهیانه

جیسو اخیرا پیشنهاد بازی به عنوان نقش اصلی سریال دوست پسر ماهیانه یا Monthly Boyfriend رو هم دریافت کرده. پیشنهادی که هنوز جواب قطعی بهش داده نشده. گفته شده که سو این گوک قراره نقش اصلی مرد این سریال رو بازی کنه. تاریخ پخش این سریال هم بخاطر انتخاب نشدن بازیگراش، هنوز مشخص نیست، اما داستان سریال از قبل اعلام شده. سریال دوست پسر ماهیانه درباره یه برنامه دوست پسر یابی هستش که توش دخترا و پسرا برای مدتی، بصورت مجازی، باهم آشنا میشن و صحبت میکنن و بعد از مدتی، رابطه‌اشون تموم میشه. هیچکدوم از این رابطه‌‌های مجازی وارد دنیای واقعی نمیشه اما برای اولین بار، این اتفاق میفته! یکی از زوج‌های این برنامه تصمیم میگیرن تا عشقشون رو فراتر از دنیای مجازی پیش ببرن و وارد دنیای واقعیش کنن.


بلینکززز (Blinks)، شما کدوم فیلم یا سریال جیسو رو دیدید؟ از کدومشون بیشتر خوشتون اومده و بازیگری جیسو رو توش دوست داشتید؟

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x