کیپاپ

مستند Right People, Wrong Place آر ام (RM) بی‌تی‌اس (BTS)

کیم نامجون (Kim Namjoon)، لیدر معروف و دوست داشتنی گروه بی‌تی‌اس (BTS)، قراره برای اولین بار، مستند خودش رو با عنوان RM: Right People, Wrong Place منتشر کنه! این مستند قراره توی جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان (Busan International Film Festival) به روی پرده بره. جالبه بدونید که این اولین مستند کیپاپی هستش که توی این جشنواره، به نمایش درمیاد. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از مستند Right People, Wrong Place آر اِم (RM) همراه شما هستیم.

همه چیز درباره مستند Right People Wrong Place آر ام:

عکس‌های آر ام برای مستند Right People Wrong Place
عکس‌های آر ام برای مستند Right People Wrong Place

توی تاریخ ۴ سپتامبر ۲۰۲۴، مصادف با ۱۴ شهریور ۱۴۰۳، کمپانی بیگ هیت اعلام کرد که آر ام (RM)، بعد از جونگکوک، دومین کسی هستش که قراره مستند خودش رو منتشر کنه. این خبر آرمی‌ها رو کلی خوشحال و هیجان زده کرد.

مستند آر ام با عنوان RM: Right People, Wrong Place، قراره برای اولین بار، توی جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان به روی پرده‌ها بره. جالبه بدونید که این مستند اولین مستند کیپاپی هستش که توی جشنواره‌ای به این بزرگی، به نمایش درمیاد. این مستند مسیر خلق دومین آلبوم سولوی نامجون با عنوان Right Place, Wrong Person رو نشون میده. مسیری ۸ ماهه که چالش‌های آر ام توی مسیر ساخت این آلبوم، بالغ شدنش و مصاحبه‌هایی که در رابطه با آلبومش کرده رو نشون میده. هر لحظه از این مسیر و مستند، قراره احساسات متفاوتی رو توی وجود شما برانگیخته کنه. احساساتی مثل غم، شادی، ناامیدی، غرور و افتخار. به گفته کمپانی بیگ هیت، این مستند مسیر کشف خود واقعی و حقیقی نامجون رو بهمون نشون میده و از لحظاتی میگه که حس کردید توی جای اشتباهی قرار گرفتید و اینجا، جای شما نیست.


تاریخ انتشار مستند Right People Wrong Place آر ام:

عکس‌های آر ام برای مستند Right People Wrong Place
عکس‌های آر ام برای مستند Right People Wrong Place

مستند Right People Wrong Place نامجون، قراره توی تاریخ ۷ اکتبر ۲۰۲۴، مصادف با ، توی جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان به روی پرده‌ها بره. این مستند فقط توی همین تاریخ، توی جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان قابل تماشا است و گفته شده که تاریخ پخشش توی سینماهای سراسر جهان، بزودی اعلام میشه. شما میتونید از الان تا ۲۴ سپتامبر، برای خرید بلیط این مستند و تماشای اون توی جشنواره فیلم بوسان اقدام کنید. توجه داشته باشید که در حال حاضر، این مستند فقط توی کره جنوبی پخش میشه و قابل تماشا است.


مستند جدید نامجون توی چه کشورهایی پخش میشه؟

همونطور که بالاتر هم گفتیم، این مستند قراره فقط توی کره جنوبی و توی جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان به روی پرده بره. پس فعلا امکان خرید بلیط و تماشاش توی کشورهای دیگه ممکن نیست. اما نگران نباشید! کمپانی بیگ هیت اعلام کرده که بزودی شرایط پخش این مستند توی کشورهای دیگه هم فراهم میشه و تاریخ و شرایط تماشای این مستند رو اعلام میکنه.


چجوری و از کجا بلیط مستند Right People Wrong Place آر ام رو بخریم؟

عکس‌های آر ام برای مستند Right People Wrong Place
عکس‌های آر ام برای مستند Right People Wrong Place

شما میتونید از طریق سایت معتبر زیر، بلیط مستند Right People Wrong Place آر ام رو تهیه کنید. توجه داشته باشید که این مستند فقط توی کره جنوبی و توی جشنواره بین‌المللی فیلم بوسان پخش میشه و قابل تماشا است و امکان تماشای اون در حال حاضر، توی هیچ یک از کشورهای دنیا، از جمله ایران، ممکن نیست.

سایت رسمی خرید بلیط مستند Right People Wrong Place آر ام


آرمی‌ها، نظرتون راجع به مستند Right People Wrong Place آر ام چیه؟

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x