کیپاپ

جیسو (Jisoo) بلک پینک (Blackpink) و سو این گوک (Seo In Guk) نقش اصلی سریال دوست پسر ماهیانه خواهند بود!

توی تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴، کمپانی سو این گوک (Seo In Guk)، با عنوان کمپانی استوری جی (Story J Company)، اعلام کرد که این گوک پیشنهادی رو برای بازی توی نقش اصلی مرد سریال دوست پسر ماهیانه (Monthly Boyfriend) دریافت کرده. از اونجایی که جیسو نقش اصلی زن این سریاله، این خبر کلی سروصدا به پا کرده‌. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از این خبر همراه شما هستیم.

عکس‌های جیسو برای سریال دوست پسر ماهیانه
عکس‌های جیسو برای سریال دوست پسر ماهیانه

مدتی پیش، جیسو اعلام کرد که پیشنهادی رو برای بازی توی سریال جنجالی دوست پسر ماهیانه دریافت کرده. این خبر باعث خوشحالی بلینک ها (Blink) شد و کلی سروصدا به پا کرد. همه به شدت منتظر بودن که ببینن نقش اصلی مرد این سریال، کسی که قراره در نقش دوست پسر جیسو ظاهر بشه، کیه.

تا اینکه دیروز، کمپانی سو این گوک اعلام کرد که اون پیشنهادی رو برای بازی توی نقش اصلی مرد این سریال دریافت کرده و در حال بررسی این پیشنهاده اما به احتمال زیاد، این پیشنهاد رو قبول میکنه.

سریال دوست پسر ماهیانه، درباره یه برنامه دوست پسر یابی مجازیه که توی اون آدما باهم آشنا میشن و صحبت میکنن. اما این رابطه‌ها هیچوقت به زندگی واقعی کشیده نمیشن و فقط مجازین. تا اینکه رابطه دو شخصیت اصلی سریال، یعنی جیسو و سو این گوک، فراتر از مرزهای مجازی پیش میره و اونا تصمیم میگیرن تا توی زندگی واقعی هم باهم قرار بذارن و رابطه‌اشون رو ادامه بدن.

این سریال و داستان جنجالیش از همین حالا کلی سروصدا به پا کرده‌ و توجه‌ها رو به سمت خودش جلب کرده. حضور جیسو بلک پینک توی این سریال هم این هیجان و سروصداها رو چندین برابر کرده.

من که خیلی منتظر این سریالم و دوست دارم ببینمش 😄

عکس‌های جیسو برای سریال دوست پسر ماهیانه

بلینک های دوست داشتنی، نظرتون راجع به این سریال جیسو چیه؟ بنظرتون بازی جیسو چجوری خواهد بود؟

منتظر نظراتتون هستیم *-*

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x