کیپاپ

آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان (Zerobaseone)

آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان (Zerobaseone)، چهارمین مینی آلبوم این گروه پسرونه معروف هستش که توی تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۴، مصادف با ۵ شهریور ۱۴۰۳ منتشر شد. این آلبوم شامل ۷ ترک شنیدنی هستش که توی ادامه این پست از مجله فرهنگی فرهنگی تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان همراه شما هستیم.

عکس‌های زیروبیس‌وان برای آلبوم Cinema Paradise
عکس‌های زیروبیس‌وان برای آلبوم Cinema Paradise

توضیحاتی راجع به آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان:

گروه زیروبیس‌وان (Zerobaseone)، یه گروه پسرونه ۹ نفره هستش که زیر نظر کمپانی Wakeaone Entertainment فعالیت میکنه. این گروه از سال ۲۰۲۳ فعالیت خودش رو توی کیپاپ شروع کرده و تونسته به یکی از گروه‌های محبوب کیپاپ تبدیل بشه.

درباره معنی اسم این آلبوم یعنی Cinema Paradise باید بگیم که این اسم از یه فیلم ایتالیایی معروف گرفته شده. این فیلم داستان یه پسربچه روستایی رو به تصویر میکشه که برای کارگردان شدن، به شهر میره و بعد از سال‌ها تلاش، تبدیل به یه کارگردان خیلی مشهور میشه. گروه زیروبیس‌وان هم گفته که داستان هرکدوم از اعضای گروه هم مثل همین فیلمه. اونا برای آیدل و ستاره کیپاپی شدن، خونه‌هاشون رو ول کردن و توی کره دارن تمام تلاششون رو میکنن و امیدوارن که مثل آخر فیلم Cinema Paradise تبدیل به یه ستاره مشهور بشن و با خوشحالی و افتخار پیش خانواده‌هاشون برگردن.

پس این آلبوم داستان هرکدوم از اعضای این گروه و چالش‌هاشون توی مسیر ستاره شدن رو به تصویر میکشه. داستانی که میتونه باعث انگیزه و الهام خیلی از ماها بشه.


آهنگ‌های آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان:

پوستر آهنگ‌های آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان
پوستر آهنگ‌های آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان

این آلبوم شامل ۷ تا ترک شنیدنیه که هرکدوم بخشی از چالش‌های مسیر ستاره شدن رو به تصویر میکشه. توی ادامه به بررسی کامل‌تر هرکدوم از این آهنگ‌ها می‌پردازیم.

۱. آهنگ Good So Bad:

آهنگ Good So Bad تایتل ترک آلبوم Cinema Paradise هستش. عبارت Good So Bad به خوب بودن زیادی چیزی اشاره میکنه. پسرا توی این آهنگ درباره معشوقه‌ای صحبت میکنن که خیلی خوبه و باعث میشه تا اونا خیلی زیاد بخوانش و برای داشتنش تلاش کنن.

۲. آهنگ Kill the Romeo:

دومین ترک این آلبوم، آهنگ Kill the Romeo هستش. عبارتی که خیلی جالب و جذاب بنظر میرسه. توی آهنگ رومئو رو بکش، پسرا به معشوقه‌اشون میگن که باید بیخیال رومئو زندگیش بشه و عاشق پسرا بشه. اونا اشاره میکنن که رومئو نمیتونه به اندازه اونا خوب باشه و اصلا یه توهمه.

۳. آهنگ ZB1 Remake:

آهنگ ZB1 Remake سومین ترک این آلبومه که به معنای نسخه بازسازی شده زیروبیس‌وان هستش. این آهنگ کاملا یه تم تابستونی و شاد داره که کلی مناسب حال و هوای تابستونه. زیروبیس‌وان گفتن که ایده ساخت این آهنگ رو خودشون دادن و بخاطر همینم اسمش شده نسخه بازسازی شده زیروبیس‌وان.

۴. آهنگ Insomnia:

چهارمین ترک آلبوم، ترک Insomnia یا بی‌خوابیه. آهنگی که درباره رویاهای شبانه زیروبیس‌وان صحبت میکنه. رویاهایی که خواب رو از چشماشون میگیرن و باعث میشن که تا صبح همینجوری به سقف زل بزنن و فکر کنن.

۵. آهنگ Road Movie:

آهنگ Road Movie، پنجمین ترک آلبوم Cinema Paradise هستش. کلمه Road Movie به ژانر فیلمی اشاره میکنه که توی اون شخصیت اصلی در حال مسافرته، حالا این مسافرت میخواد یه اکتشاف خود باشه یا رفتن به جاهای دیدنی. پسرا توی این آهنگ درباره سفر رشد و پیشرفت خودشون صحبت میکنن. سفری که زیروز ها، تماشاگر اون هستن، درست مثل یه فیلم!

۶. آهنگ Eternity:

ترک Eternity، ششمین ترک این آلبومه. کلمه اترنتی به معنای جاودانگیه. زیروبیس‌وان توی این آهنگ میگن که توی رویاهاشون میبینن که اونا و طرفداراشون جاودانه هستن و تاابد کنار همن.

۷. آهنگ Yura Yura (KoreanVer):

آخرین ترک آلبوم، آهنگ Yura Yura هستش. آهنگی که قبلا به زبون ژاپنی خونده و منتشر شده و حالا زیروبیس‌وان میخوان نسخه کره‌ای اون رو منتشر کنن. جالبه بدونید که کلمه ژاپنی Yura Yura مربوط به صدایی هستش که وقتی اشیا توی باد بهاری تکون میخورن، به گوش میرسه.


اخبار مربوط به انتشار آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان:

عکس‌های زیروبیس‌وان برای آلبوم Cinema Paradise
عکس‌های زیروبیس‌وان برای آلبوم Cinema Paradise

توی تاریخ ۲۸ جولای ۲۰۲۴، مصادف با ۷ مرداد ۱۴۰۳، گروه زیروبیس‌وان، تیزری رو توی یوتیوب رسمی خودشون منتشر کردن که خبر از انتشار آلبوم جدیدشون می‌داد.

این تیزر اعضای گروه زیروبیس‌وان رو توی سینما در حال تماشای فیلمی که با هنرنمایی خودشون بود، نشون می‌داد.

خبر کامبک زیروبیس‌وان با آلبوم Cinema Paradise، باعث خوشحالی طرفدارشون، یعنی زیروزها (Zerose) شد و حالا چهارمین آلبوم این گروه هم توی راهه‌.


جزئیات آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان و محتویات داخلش:

آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان توی دوتا نسخه جذاب Romance و SF موجوده. محتویات نسخه‌های Romance  و SF این آلبوم یکی هستش و تفاوت اونها توی رنگ آلبوم‌هاست. آلبوم Romance سبز و آلبوم SF قرمز رنگه. میتونید از الان واسه پیش خرید این آلبوم اقدام کنید ولی تاریخ انتشار رسمی آلبوم ۲۷ آگوست ۲۰۲۴، یعنی ۶ شهریوره.

محتویات نسخه های Romance و SF آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان:

آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان

– ۱ سی دی (CD)

– ۱ فوتوبوک ۹۶ صفحه‌ای

– ۱ کاور بیرونی ویژه آلبوم

– ۱ فوتوکارت

– ۱ پاکت نامه ویژه آلبوم

– ۱ پوستر تاشو

– ۱ فیلم فوتو اسلاید

– ۱ کاور کیس فیلم اسلاید

– ۱ دفترچه درباره تولید آلبوم

– ۱ فوتو استیکر از عکس‌های پشت صحنه اعضا برای آلبوم (فقط برای نسخه Romance موجوده)

– ۱ کاور/پایه پشت فیلم

– ۱ فوتوکارت دایره‌ای (فقط برای نسخه SF موجوده)


نظرتون راجع به آلبوم Cinema Paradise زیروبیس‌وان چیه؟ چقدر این آلبوم رو دوست داشتید؟

توی بخش کامنت‌ها منتظر نظراتتون هستیم 🙂

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x