کیپاپ

آیا شوگا باید گروه بی‌تی‌اس رو ترک کنه؟ بررسی تأثیر اتفاقات اخیر بر روی کامبک گروه بی‌تی‌اس در سال ۲۰۲۵

چند روز پیش، شوگا (Suga)، رپر معروف گروه بی‌تی‌اس (BTS)، بخاطر رانندگی در حین مستی، به ایستگاه پلیس سئول منتقل شد. این اتفاق کل اینترنت رو ترکوند و حالا چند روزی هست که به عنوان خبر داغ و پرطرفدار، توی کل شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی میچرخه.

ماجرا اونجایی بدتر میشه که پلیس شوگا رو برای دادن تست سنجش میزان الکل خون صدا میکنه و نتیجه واقعا همه رو شگفت زده میکنه. در پی همه این اتفاقات، خبر جدایی شوگا از گروه بی تی اس هم اوج گرفته. خبری که باعث نگرانی آرمی ها شده. توی این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول به بررسی دقیق و کامل این موضوع می‌پردازیم.

شوگا عضو گروه بی‌تی‌اس

چند روز پیش، یعنی توی تاریخ ۷ آگوست ۲۰۲۴، مصادف با ۱۷ مرداد ۱۴۰۳، پلیس منطقه یونگسان (Yongsan) سئول، گزارش میده که شب قبل، شوگا رو موقعی که داشته یه اسکوتر برقی میرونده و مست بوده، متوقف میکنه.

بعد از توقف، پلیس تست سنجش میزان الکل خون رو از شوگا میگیره و علاوه بر جریمه نقدی، گواهینامه رانندگیش رو هم باطل میکنه. بعد از همه این بررسی ها، شوگا توسط پلیس به خونه‌اش برگردونده میشه و همه فکر میکنن که داستان اینجا به پایان رسیده.

کمپانی هایب و شوگا هم توی ۷ آگوست، نامه عذرخواهیشون رو بابت این مسئله مینویسن و منتشر میکنن. اما یه مشکلی اینجا وجود داره. هایب میگه که شوگا سوار یه کیک بورد برقی بوده که چندان چیز بزرگی نیست و مشکل دیشبش هم به خوبی و خوشی حل شده.

پلیس سئول، در پی انتشار این بیانیه هایب، بیانیه دیگه‌ای رو میده و میگه که هنوز کار شوگا تموم نشده و منتظر نتیجه تست سنجش الکل خونش هستن. علاوه بر این، وسیله‌ای هم که شوگا سوارش بوده، یه اسکوتر برقیه.

به دنبال این بیانیه پلیس سئول، هایب بخاطر اینکه ماجرا رو تغییر داده و حقیقت رو نگفته، زیر فشار انتقادهای نتیزن ها قرار میگیره و در نهایت، توی تاریخ ۸ آگوست ۲۰۲۴، بیانیه جدیدی رو منتشر میکنه و میگه که نمیدونسته ماجرا از چه قراره و خبر نداشته که اون وسیله یه اسکوتر برقی محسوب می‌شده. همچنین، هایب قول میده که از این به بعد، مسائل مربوط به هنرمندانش رو دقیق تر پیگیری کنه و اطلاعات درستی رو منتشر کنه‌.

شوگا بی‌تی‌اس

حالا دیروز، یعنی ۹ آگوست ۲۰۲۴، نتیجه تست سنجش میزان الکل خون شوگا منتشر میشه. توی این تست، میزان الکل خون شوگا ۰.۲۲۷ درصد اعلام شده. میزان الکی که شاید برای ما کم بنظر برسه اما در واقع، نسبتا بالاست. این نتیجه شوگا رو به شدت مورد انتقادهای منفی قرار داده، چون وقتی که پلیس ازش میپرسه که چقدر از نوشیدنی الکلی خورده، میگه فقط یه لیوان. اما نتیجه نشون میده که میزان مصرفش از اون نوشیدنی الکلی، بیشتر از یک لیوان بوده.

حالا همه آرمی ها نگرانن که این موضوع چه تاثیری روی آینده گروه بی‌تی‌اس و کامبک اونها در سال ۲۰۲۵ میذاره. شایعات زیادی مطرح شدن که نتیزن ها (Netizen) خواستار رفتن شوگا از گروه بی تی اس هستن.

کمپانی هایب هم در پی نگرانی آرمی ها اعلام کرده که هیچ بحثی راجع به رفتن شوگا از گروه بی تی اس صورت نگرفته و این اتفاق هرگز نمیفته چون شوگا عضو ارزشمندی از گروه بی‌تی‌اسه. خود شوگا هم به شدت از این مسئله و اینکه آرمی ها رو نگران و ناامید کرده، ناراحته. علاوه بر این، کمپانی هایب اضافه کرده که این موضوع هیچ تاثیری روی کامبک گروه بی تی اس توی سال ۲۰۲۵ نداره و این کامبک بدون هیچ تاخیری انجام میشه.

شوگا بی‌تی‌اس

آرمی، نظر شما راجع به این اتفاق چیه؟ چقدر منتظر کامبک بی‌تی‌اس توی سال ۲۰۲۵ هستید؟

توی بخش کامنت ها منتظر نظراتتون هستیم ^-^

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x