کیپاپ

قرار لیسا با فردریک آرنو، بار دیگر حاشیه ساز شد! آیا واقعا لیسا (Lisa) و فردریک آرنو باهم قرار میگذارند؟!

دیدار لیسا (Lisa) بلک پینک (Blackpink) و مدیر عامل شرکت LVHM، فردریک آرنو (Frederick Arnault)، یه بار دیگه توی کل اینترنت پخش شد و حواشی بزرگی رو ایجاد کرد.

چند روز پیش، تصاویری از لیسا و فردریک توی یه رستوران محلی کوچیک توی هاوایی منتشر شد که کل اینترنت رو ترکوند. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با جزئیات بیشتری از این خبر همراهتون هستیم.

لیسا بلک پینک

توی تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۲۴، مصادف با ۲۵ مرداد ۱۴۰۳، تصویری از لیسا، عضو گروه بلک پینک و مالک کمپانی LLOUD، توی دیدار با فردریک آرنو (Frederick Arnault)، مدیر عامل کمپانی بزرگ و لوکس LVHM، منتشر شد.

تصویری که نشون می‌داد لیسا و فردریک توی یه رستوران محلی کوچیک توی هاوایی، در حال سفارش دادن هستن. این مسئله حواشی قرار لیسا و فردریک رو دوباره ترند کل دنیا کرد. خیلی از نتیزن ها باور دارن که این دو نفر باهم قرار میذارن و شایعه های قرارشون واقعیت داره، اما هنوز خود لیسا، چیزی رو رسما اعلام نکرده.

لیسا و فردریک آرنو
لیسا و فردریک آرنو در رستورانی در هاوایی

لازمه بگیم که خبر این قرار وقتی واقعی تر میشه که بدونید لیسا بعد از حضور توی مراسم ۸ سالگی بلک پینک، به فرودگاه اینچئون رفته و سوار پروازش به سمت هاوایی شده.

برخلاف تصور هیترا، خیلی از بلینک ها و نتیزن ها، از خبر قراره لیسا با فردریک آرنو خوشحالن. اونا از اینکه میبینن آیدلشون داره روابط عاطفی خودش رو هم میسازه، لذت می‌برن. اما متأسفانه بعضی از هیترا سعی میکنن که از این فرصت سواستفاده کنن و باعث عدم حمایت طرفدارای لیسا ازش بشن.


بلینک ها نظر شما راجع به این خبر چیه؟ اگه قرار لیسا واقعی باشه، دوست دارید چه پیامی رو بهش بگید؟

بیاید مثل همیشه از آیدل دوست داشتنی مون حمایت کنیم ^-^

منتظر نظراتتون هستیم *-*

نمایش بیشتر

زینب زردی

سلام به همگی! زینب زردی هستم. سردبیر و نویسنده سایت تهران تا سئول :)) خوشحالم که دوباره کنارتون هستم و افتخار تولید محتوا برای شما عزیران رو دارم.

نوشته های مشابه

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x