کیدراما

سریال خانواده عالی (Perfect Family)

سریال خانواده عالی (به انگلیسی: Perfect Family، به کره ای: 완벽한 가족) یه مجموعه تلویزیونی، محصول سال ۲۰۲۴ کشور کره‌ جنوبیه که بازیگرایی مثل پارک جو هیون، یون سه آ، کیم یونگ ده و چویی یه بین توی اون هنرنمایی کردن. این سریال روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه کی بی اس ۲ (KBS2) پخش میشه. توی ادامه این پست از مجله فرهنگی خبری تهران تا سئول با معرفی سریال کره‌ای خانواده عالی همراهتون هستیم.

نوشته های مشابه
عکس‌های سریال خانواده عالی
عکس‌های سریال خانواده عالی

نام اصلی: خانواده عالی

سال تولید: ۲۰۲۴

کشور: کره جنوبی

نویسنده: چوی سونگ گول

کارگردان: ایسائو یوکی ساد

ژانر: خانوادگی، رازآلود

زبان اصلی: کره ای

وضعیت: درحال پخش

تعداد قسمت: ۱۲

شبکه: کی بی اس ۲ (KBS2)

رده سنی: ۱۵+


بازیگران سریال خانواده عالی:

پارک جو هیون در نقش چوی سون هی:

پارک جو هیون در سریال خانواده عالی
پارک جو هیون در سریال خانواده عالی

سونهی یک دختر سخت گیر و دانش آموز برتر دبیرستان است. او ظاهری آراسته و شخصیتی درخشان دارد. در هر کاری همیشه نفر اول و برتر است. گاهی در کودکی، به عنوان تنها دختر یک خانواده ثروتمند مورد حسادت قرار می گرفت.

سونهی در کودکی، بر اثر تصادف، حافظه خود را از دست داد و مدتی را در یک پرورشگاه گذراند تا اینکه توسط والدین فعلی خود به فرزندخواندگی پذیرفته شد. اگرچه هیچ خاطره ای از والدین بیولوژیکی خود ندارد، اما با خاطره رها شدن در یتیم خانه، همیشه عذاب میکشید و احساس تنهایی می کرد. او در کودکی با سویون آشنا شد. سونهی از این واقعیت که زخمی غیرقابل پاک شدن برای سویون ایجاد کرده، باخبر می شود. به همین خاطر، سعی کرد تا به تمام حرف‌ها و درخواست‌های سویون گوش دهد، اما اتفاقی غیر منتظره همه زندگی او را عوض می کند.


یون سه آ در نقش ها اون جو:

یون سه آ در سریال خانواده عالی
یون سه آ در سریال خانواده عالی

او در گذشته دکتری زبردست و توانا و متخصص در رشته اعصاب و روان بوده، اما پس از وارد شدن شوک شدیدی بر اثر تصادفی غیرمنتظره، دچار آسیب های جسمی و روحی شد و حتی اراده زندگی را از دست داد. در آن لحظه با سونهی آشنا شد و او را به فرزندی گرفت. پذیرش سونهی آسان نبود. مخالفت شدیدی از سوی همسرش جین هیوک و مادرشوهرش وجود داشت، اما یونجو مطمئن بود که اگر سونهی را داشته باشد، می‌تواند دوباره بایستد و به زندگی ادامه دهد.
تنها چیزی که او از سونهی می خواهد سلامتی، امنیت و خوشبختی است.
او یک مادر خشن است که معتقد است برای محافظت از سونهی هر کاری انجام خواهد داد.


کیم بیونگ چول در نقش چوی جین هیوک:

کیم بیونگ چول در سریال خانواده عالی
کیم بیونگ چول در سریال خانواده عالی

او یک وکیل موفق در یک شرکت حقوقی بزرگ است و یک پدر فداکار و ایده آل برای همسر و دخترش است.
او شخصیت آرام و منطقی دارد، به گونه‌ای که وقتی دخترش با مشکلی مواجه می شود، به او راه حل می دهد و همچنین شوهری دوست داشتنی است. اما حتی او نیز گذشته‌ ترسناک خود را پنهان کرده است… .
جین هیوک پس از تجربه یک تصادف ناگوار در گذشته، زمانی که همسرش گفت که سونهی را به فرزندی قبول می‌کند، بیشتر با آن مخالفت کرد. او می ترسید که سونهی یادآور زخم های گذشته‌ای که نمی خواست به خاطر بیاورد، شود. اما وقتی سون هی جوان با چشمانی پر از اشک به او نگاه کرد، جین هیوک متوجه شد که این یک سرنوشت اجتناب ناپذیر است.


کیم یونگ ده در نقش پارک کیونگ هو:

کیم یونگ ده در سریال خانواده عالی
کیم یونگ ده در سریال خانواده عالی

کیونگ هو تنها پسر خانواده ای ثروتمند است که پدرش نقاش معروفی است. او فردی است که همه به او حسادت می کنند و دوست دیرینه سونهی و هیون وو است. زمانی که با سونهی آشنا شد، در همان نگاه اول عاشق او شد. هنگامی که آنها شروع به ملاقات مکرر والدین خود کردند، آن دو به سرعت با هم دوست صمیمی شدند. با این حال، هنگامی که سو یون، که اخیراً به مدرسه منتقل شده است، به نظر می رسد که به سون هی قلدری می کند، با دادن یک هشدار ترسناک از سونهی محافظت می کند. اما وقتی سو یون در خطر است، نمی تواند وانمود کند که او را نمی شناسد، در نهایت او سو یون را نجات می دهد، اما این آغاز بدشانسی گیونگ هو بود و…


چوی یه بین در نقش لی سو یون:

چوی یه بین در سریال خانواده عالی
چوی یه بین در سریال خانواده عالی

سویون دوست سون هی از کودکی بود که پس از حادثه ای که در آن او سونهی را زمانی که بچه های دیگر را مسخره می کردند نجات داد، صمیمی شدند.
اگرچه به نظر می رسد مغرور است، اما در واقع ذهنیت قربانی دارد و نمی تواند تحمل کند که کسی به او ترحم کند یا او را نادیده بگیرد. این روش بقای سویون بود که او از یتیم خانه آموخت. جنگیدن راهی برای محافظت از خود بود. با این حال، هنگامی که سونهی و سویون پس از ۱۰ سال دوباره به هم می رسند، سویون از اینکه سونهی او را به خاطرنیاورده است، نا امید می شود و…


خلاصه سریال خانواده عالی:

عکس‌های سریال خانواده عالی
عکس‌های سریال خانواده عالی

چوی جین هیوک (کیم بیونگ چول) یک وکیل موفق در یک شرکت حقوقی بزرگ است. او با ها اون جو (یون سه آه) ازدواج کرده است و آنها یک دختر به نام چوی سون هی (پارک جو هیون) دارند. او به خانواده اش وفادار است. ها اون جو قبلاً یک متخصص روانپزشکی بوده، اما به دلیل تروما ناشی از یک تصادف غیرمنتظره، کار خود را ترک کرد. او اکنون یک خانه دار تمام وقت است که بر روی مراقبت از خانواده اش تمرکز دارد. او دخترش سون هی را عمیقاً دوست دارد و برای محافظت از او هر کاری انجام خواهد داد. چوی سون هی دانش آموز نمونه است و ظاهر زیبایی دارد. خانواده آنها خانواده ای کامل و شاد به نظر می رسد، اما همه چیز تغییر می کند. چوی سون هی ناگهان درگیر یک پرونده قتل می شود.


کیدرامرهای دوست داشتنی، نظرتون راجع به سریال خانواده عالی چیه؟ بازی کدوم بازیگر رو بیشتر دوست داشتید؟

توی بخش کامنت‌ها منتظر نظراتتون هستیم ^^

نمایش بیشتر

مهشاد رنجبران

مهشاد رنجبران، نویسنده و تحلیلگر کیدراما

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x